Een klacht of compliment – thuiszorg
Bij Zuyderland Thuiszorg vinden we een klacht een belangrijk signaal. In de behandeling van klachten nemen we iedereen serieus. Bent u ontevreden over onze zorg- en dienstverlening? Dan kunt u dat bespreken met onze medewerkers of de leidinggevende. Lukt het niet om tot elkaar te komen, dan kan ook de adviseur klachtbemiddeling en relatiebeheer met u zoeken naar een oplossing. De adviseur klachtbemiddeling en relatiebeheer kunt u bereiken op telefoonnummer 06 53234222 of per e-mail: klachtbemiddeling-zorg@zuyderland.nl
Klachtencommissie
Leidt deze informele aanpak niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u terecht bij de formele klachtencommissie die de directie adviseert over het oordeel op de klacht. De directie geeft het uiteindelijke oordeel. Indien u dit wenst, kunt u zich ook rechtstreeks wenden tot de adviseur klachtbemiddeling en relatiebeheer dan wel de klachtencommissie. De klachtencommissie bestaat o.a. uit een onafhankelijke voorzitter en een onafhankelijk lid.
U kunt uw klacht richten aan:
Klachtencommissie Zuyderland Thuiszorg
Postbus 5
6130 AA Sittard
Wel tevreden?
Ook dan horen wij graag van u!
Wilt u ons een compliment maken of heeft u suggesties, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar klachtbemiddeling-zorg@zuyderland.nl