Cliëntportaal
Wilt u ook op ieder moment digitaal inzage in het zorgdossier?
Meld u dan nu aan voor het cliëntportaal! Het cliëntportaal is beschikbaar voor cliënten en hun vertegenwoordigers. Om gebruik te kunnen maken van het cliëntportaal, heeft u een 06-nummer en een e-mailadres nodig.
Wat is het Cliëntportaal?
Met behulp van het cliëntportaal heeft u continue digitaal toegang tot onderdelen van het zorgdossier. Behalve inzage in het zorgplan en de rapportages kunt u ook beveiligde berichten versturen, de cliëntagenda inzien en foto’s delen via het prikbord. Het cliëntportaal is beschikbaar vanaf iedere computer, tablet of smartphone met internetverbinding via deze website.
Aanmelden
Bij de intake ontvangt u het aanmeldformulier en de gebruikersvoorwaarden of u kunt deze documenten hier beneden downloaden. Het aanmeldformulier kunt u ingevuld versturen naar de cliëntadministratie via e-mail, het administratief loket of per post.
Vervolgens ontvangt u een beveiligde e-mail met uw inloggegevens. De toegangscode om de beveiligde mail te openen wordt per sms naar uw mobiele nummer gestuurd, volg hiervoor de instructies in de mail.